• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,78%38 321,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,78%38 321,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • 17.04.15, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EASi kampaania Soomes maksab 70 000 eurot

EAS kulutab 70 000 eurot kampaaniale, millega tahab Soomest Eestisse tööjõudu meelitada. Enamik rahast läheb reklaamile meedias.
EASi juht Hanno Tomberg.
  • EASi juht Hanno Tomberg. Foto: Eiko Kink
EAS alustab mais Soomes välisspetsialistide värbamise kampaaniat Work in Estonia, millega tahetakse IT-alal töötavaid inimesi Eestisse meelitada.
Work in Estonial on mitu sihtriiki, üks esimestest ongi Soome. Sinna läheb EAS kampaaniat tegema seetõttu, et Soomes on tööta IKT-sektori spetsialiste, keda Eesti vajab, hinnanguliselt 8000, selgitas EAS.
Eestis töötamise võimaluste tutvustamiseks Soomes on EAS eraldanud Euroopa Liidu struktuuritoetuse regionaalarengu fondi vana perioodi eelarvest 70 000 eurot, millest 50 000 eurot moodustab meediapindade kulu. Soomes kasutatud meediapindadest 80% moodustavad online-kanalid ja 20% outdoor-pinnad, avaldas EAS.
Järgmine riik, kuhu tegevusi suunatakse, on Ukraina, mille vastu on juba huvi üles näidanud nii IKT-, meditsiini- kui ka tööstussektor.
EAS alustas välisspetsialistide värbamise programmi ettevalmistamisega läinud aasta septembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele